KARİYER

Eryiğit Tıbbi Cihazlar A.Ş., kurulduğu 1991 yılından bu yana önce insan diyerek çalışanlarının huzur ve mutluluğunu ön planda tutmayı ilke edinmiştir. En değerli kaynağımız olarak gördüğümüz çalışanlarımız sayesinde şirketimiz medikal sektöründe global bir oyuncu haline gelmiştir. Dünyanın 50 ülkesinde gece gündüz  saat gibi çalışan cihazlarımızı, çalışanlarımızın disiplinine, adanmışlığına ve hep daha iyiyi arayan vizyonerliklerine borçluyuz.

Açık Pozisyonlar

Aşağıda bulunan pozisyonlarımızı başvuru için lütfen ik[at]eryigit.com.tr adresine CVnizle birlikte  mail atınız.

İş Tanımı:

  • İş tanımı sertifikasyon süreçlerinin organize edilmesi ve yönetilmesi,
  • Firmamızın tabi olduğu standartlara uygun olarak kalite yönetim sisteminin uygulanması, geliştirilmesi ve sürekliliğinin sağlanmasından yönetim adına sorumlu olunması,
  • Teknik dosyaların hazırlanması, geliştirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması,
  • Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili konularda dış kuruluşlarla olan ilişkilerin sağlanması,
  • İç tetkiklerin planlanması ve uygulanması,
  • Test ve doğrulama araç/gereçlerinin planlı bakım ve kalibrasyon işlemlerini takip edilmesi,
  • Süreç geliştirme ve iyileştirme çalışmaları yürütebilecek,
  • Düzeltici ve iyileştirici faaliyetlerin etkinliğini izleyip raporlayabilecek
  • Firma çalışanlarına kalite yönetim sistemine ilişkin eğitimler verilmesi ya da eğitimlerin organize edilmesi.

Aranan Nitelikler:

  • Üniversitelerin Mühendislik Fakültelerinden mezun,
  • Kalite Yönetim Sistemi alanında en az 3 yıl tecrübeli
  • Tıbbi Cihaz Direktif ve Regülasyonlarında eğitim almış,
  • TS EN ISO 13485,TS EN ISO 9001, TS EN ISO 14001 standartlarında tecrübeli,
  • Kalite yönetim sistemleri kurulması, yönetimi ve devamlılığının sağlanması konularında deneyimli,
  • MS Office programlarını etkin bir biçimde kullanabilen,
  • Raporlama ve dokümantasyon becerileri yüksek,
  • Planlama ve koordinasyon becerisi gelişmiş,
  • İnsan ilişkilerinde başarılı ve ekip çalışmasına yatkın.

Sorumlulukları

  • Şirketin hedeflerine yönelik planlama yapmak ve iş gücünün daha etkin kullanımı konusunda çalışmalar yürütmek,
  • Bir anlamda köprü vazifesi olmak. Üst, orta ve alt yönetimiyle çalışanlar arasındaki orta yolu bulmak, problemleri çözmek ve gerekirse arabulucu olarak görev yapmak,
  • İşe alma ya da işten çıkarma gibi süreçlerin yürütülmesi,
  • Şirketin uyarı, disiplin cezası gibi yaptırımlarının düzenlenmesi ve doğru bir ilerleyiş sağlanması,
  • İhtiyaç analizleri doğrultusunda eğitimlerin planlanması,
  • Performans değerlendirmesi ve ölçümlemesi,
  • Ücret ve diğer yan hakların adil bir şekilde gerçekleşmesi ve bu konularda şeffaflığın sağlanması,
  • Yetenek yönetimi
  • Aynı anda birden fazla işi yürütebilecek yetkinlikte olmalıdır.

Aranan Nitelikler

  • Zaman yönetimini iyi yapabilen,
  • Şirket endüstrisi hakkında derinlemesine bilgisi olan,
  • Kişisel, departman ve şirket amaç ve hedeflerinin açıkça anlaşılması,
  • Esneklik,
  • Baskı altında çalışabilme ve empati kurabilme yeteneği olan,
  • Durumlara uyum sağlama yeteneği,
  • Güvenilir olması,
  • Organizasyon yeteneğine sahip olması,
  • Oryantasyon ve Adaptasyon sürecinin yönetilmesi 

-En az 7 yıl tecrübeli
-Lisans mezunu
-Maksimum 30 yaşında
Muhasebe Personeli arayışımız bulunmaktadır.

-Mikrobiyoloji ya da moleküler biyoloji alanında yüksek lisans veya doktorasını tamamlamış.
-Moleküler biyoloji teknikleri konusunda tecrübeli.
-Erkek adaylar için askerliğini yapmış.
-Konusunda en az 5-10 yıl tecrübeli.
-Çözüm odaklı, iş takibi yapabilen, sorumluluk bilinci yüksek.
-MS Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen.
-Sigara kullanmayan, iletişim gücü kuvvetli, ekip çalışmasına yatkın.

İŞ TANIMI:

Eryiğit Tıbbi Cihazlar A.Ş., kurulduğu 1991 yılından bu yana önce insan diyerek çalışanlarının huzur ve mutluluğunu ön planda tutmayı ilke edinmiştir. En değerli kaynağımız olarak gördüğümüz çalışanlarımız sayesinde şirketimiz medikal sektöründe global bir oyuncu haline gelmiştir. Dünyanın 50 ülkesinde gece gündüz  saat gibi çalışan cihazlarımızı, çalışanlarımızın disiplinine, adanmışlığına ve hep daha iyiyi arayan vizyonerliklerine borçluyuz. Kurumsal şirketimizin İvedik OSB idari ofisinde çalışmak üzere Sekreter istihdam edilecektir. Görevleri:

  • Şirkete gelen telefonları cevaplamak ve ilgili birimlere yönlendirmek
  • Misafirlerini karşılamak ve ikramda bulunmak
  • Yönetici odalarının ve toplantı salonlarının düzenlenmesini sağlamak
  • Şirket içerisindeki toplantıları organize etmek
  • Yöneticilerinin yurtiçi ve yurtdışı seyahat organizasyonunu gerçekleştirmek
  • Yöneticiler tarafından verilen tüm görevlerin, doğru, etkin ve eksiksiz bir şekilde yapılmasını sağlamak

 

 

ARANAN NİTELİKLER:

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun
  • Benzer pozisyonlarda minimum 2 yıl deneyim sahibi
  • Kurumsal iletişim tecrübesi olan ve protokol kurallarını bilen
  • İleri düzeyde İngilizce bilgisine (konuşma) sahip
  • MS ofis uygulamalarına hakim, sunum hazırlama ve belge düzenlemede tecrübeli
  • Ekip çalışmasına yatkın, insani ilişkilerinde başarılı, sorumluluk sahibi
  • Askerliğini yapmış (erkek adaylar için)
  • Sigara kullanmayan
TOP
blank